Ürün İade Kuralları



Henüz Kargolanmamış Siparişimi Nasıl İptal Edebilirim?



Ödeme işlemini tamamladığınız ve kargolanmasını beklediğiniz siparişinizi iptal edebilirsiniz. Bu işlem için destek@www.lese.com.tr e-mail adresine siparişinizi almaktan vaz geçtiğinizi ve iptal işleminin gerçekleştirilmesi yönünde bir e-mail göndermeniz yeterli olacaktır. Sonrasında Destek ekibimiz sipariş iptal bilginizi ilgili birime iletir ve siparişiniz iptal edilir. Ödemenizi Kredi Kartı ile yaptıysanız, paranız kredi kartınıza iade edilir. Ödemenizi Havale/EFT ile yaptıysanız bu durumda destek ekibimize göndereceğiniz iptal e-mailinde mutlaka paranın iade edilmesini istediğiniz Banka IBAN numarasını da iletmelisiniz. Böylece göndermiş olduğunuz hesaba paranız iade edilir. Ücret iadeleri öncelik esasına göre ve iş yoğunluğu doğrultusunda en geç 10 gün içerisinde yapılmaktadır. 

 

Kargolanmış ama Elime Ulaşmamış Siparişimi Nasıl İptal Edebilirim? 



Adresinize kargo ile gönderilmiş ama henüz elinize ulaşmamış siparişinizi iptal edebilirisiniz. Bu işlem için öncelikle paketin size ulaşması gerekmektedir. Paket size ulaştığında dikkat edilmesi gereken en önemli konu pakette bir hasar var ise veya içindeki ürünün hasarlı olduğuna dair bir durum oluşmuş ise mutlaka kargo görevlisine tutanak tutturmanız gerekmektedir. Böyle bir durumda iade işleminin tamamlanabilmesi için sizden bu tutanacak istenecektir. Sonrasında ise destek@www.lese.com.tr e-mail adresine siparişinizi almaktan vaz geçtiğinizi ve iade etmek istediğiniz yönünde bir e-mail göndermeniz yeterli olacaktır. Paketi size geldiği gibi hiç açmadan anlaşmalı olduğumuz kargo şirketi ile kargo ücretini ödeyerek geri gönderebilirsiniz. Paket depomuza ulaştıktan sonra gerekli kontroller yapılacak ve ürün iadeye uygun ise iade işleminiz onaylanacaktır. Sonrasında Destek ekibimiz sipariş iptal bilginizi ilgili birime iletir ve siparişiniz iptal edilir. Ödemenizi Kredi Kartı ile yaptıysanız, paranız kredi kartınıza iade edilir. Ödemenizi Havale/EFT ile yaptıysanız bu durumda destek ekibimize göndereceğiniz iptal e-mailinde mutlaka paranın iade edilmesini istediğiniz Banka IBAN numarasını da iletmelisiniz. Böylece göndermiş olduğunuz hesaba paranız iade edilir. Ücret iadeleri öncelik esasına göre ve iş yoğunluğu doğrultusunda 10 gün içerisinde yapılmaktadır. Ücret iadesi gerçekleştirildikten sonra iadenin yapıldığına dair sistemda kayıtlı e-mail adresinize bir e-posta göndeirlir. Bu e-postada ücret iadesinin yapıldığı ve banka işlem bilgileri yer almaktadır. Bilgilendirme amacı ile gönderilen e-mailler zaman zaman önemsiz kutunuza düşebilmektedir. Bu nedenle lütfen önemsiz kutunuzu kontrol ediniz ve destek@www.lese.com.tr e mail adresinizi kişilerinize ekleyiniz. Böylece gelen e-postanın önemsiz kutusuna düşmesini engellemiş olursunuz.

 

DİKKAT : Değiştirmek/ İade etmek istediğini ürünleri size gönderildiği gibi, orijinal ambalajında, ürüne zarar vermeden, tüm aksesuar, yazılım ve yedek parçaları ile birlikte, 2 nüshalık faturası ile birlikte kargo ücretini ödeyerek iade etmeniz gerekmektedir. Konu ile alakalı T.C. tüketicinin korunması hakkındaki 6502 nolu kanun maddesi geçerlidir.



Siparişim Bana Ulaştı Nasıl İade Edebilirim?



Size ulaşan ama iade etmek istediğiniz siparişinizi size teslim tarihinden itibaren 7 gün içerisinde iade edebilir veya değişim talebinde bulunabilirsiniz. Böyle bir durumda öncelikle destek@www.lese.com.tr e-mail adresine siparişinizi iade nedei ile birlikte iade etmek istediğinize dair bir e-mail göndermeniz yeterli olacaktır. Destek ekibimiz talebinizi inceledikten sonra sizi konu ilegili yönlendirecektir. İade işleminize engel bir durum yok ise iadeniz onaylanız ve bu durum size e-mail yolu ile bildirilir. Sonrasında paketi size geldiği gibi hiç açmadan anlaşmalı olduğumuz kargo şirketi ile kargo ücretini ödeyerek geri gönderebilirsiniz. Paket depomuza ulaştıktan sonra gerekli kontroller yapılacak ve ürün iadeye uygun ise iade işleminiz onaylanacaktır. Sonrasında Destek ekibimiz sipariş iptal bilginizi ilgili birime iletir ve siparişiniz iptal edilir. Ödemenizi Kredi Kartı ile yaptıysanız, paranız kredi kartınıza iade edilir. Ödemenizi Havale/EFT ile yaptıysanız bu durumda destek ekibimize göndereceğiniz iptal e-mailinde mutlaka paranın iade edilmesini istediğiniz Banka IBAN numarasını da iletmelisiniz. Böylece göndermiş olduğunuz hesaba paranız iade edilir. Ücret iadeleri öncelik esasına göre ve iş yoğunluğu doğrultusunda 10 gün içerisinde yapılmaktadır. Ücret iadesi gerçekleştirildikten sonra iadenin yapıldığına dair sistemde kayıtlı e-mail adresinize bir e-posta gönderlir. Bu e-postada ücret iadesinin yapıldığı banka işlem bilgileri yer almaktadır. Bilgilendirme amacı ile gönderilen e-mailler zaman zaman önemsiz kutunuza düşebilmektedir. Bu nedenle lütfen önemsiz kutunuzu kontrol ediniz ve destek@www.lese.com.tr e mail adresini kişilerinize ekleyiniz. Böylece gelen e-postanın önemsiz kutusuna düşmesini engellemiş olursunuz.

 

DİKKAT : Değiştirmek/ İade etmek istediğini ürünleri size gönderildiği gibi, orijinal ambalajında, ürüne zarar vermeden, tüm aksesuar,  yedek parçaları ile birlikte, 2 nüshalık faturası ile birlikte kargo ücretini ödeyerek iade etmeniz gerekmektedir. Konu ile alakalı T.C. tüketicinin korunması hakkındaki 6502 nolu kanun maddesi geçerlidir.